zondag, juni 12, 2011

Mankementen

Mijn schouder wil niet mee, of komt het van mijn nek? Slapen doe ik slecht maar mijn arm heeft er geen moeite mee, die slaapt namelijk ganse nachten en meer dan halve dagen. Ik zal toch eens een dokter moeten raadplegen maar ik heb een duivelse schrik gekregen! Waarom?
Mijn zus heeft dat schouder/pols probleem al jaren en mijn mama ook. Ze zijn beiden al aan hun polsen geopereerd, spuiten kreeg mijn zus laatst nog in haar schouder, ze ging langs bij krakers en kreeg accupuntuur. De spuiten waren het ergste. NOOIT MEER, zei ze me want dat doet meer pijn dan kindjes krijgen.
Ik ga volgende week toch maar eens een afspraak maken bij de acupuncturist. Hij hielp me eerder ook met mijn tenniselleboog.

Weer: zonnig, kans op onweer 20°C
De keuken: wachten op spanplafond
De fotostudio: wachten op OSB en Gyproc
Vandaag: bbq Real
Gisteren: mama's verjaardag
Morgen: Pinksmaandag
Dieet: motivatie zoek

2 opmerkingen:

cal zei

Hope you can get that sorted out soon, Tine.

Judy zei

Den ouden dag is niet leuk soms. heeft toch ook wel zijn voordelen,geen water meer in de kelder bij je broeken #krimpen