zondag, maart 27, 2011

Schoonpapa en zijne stoel

Schoonpapa wordt 84 jaar in oktober. Zowat een jaar geleden viel hij van de stoel. Er zat een vlieg tegen het plafond was zijn uitleg. Resultaat, een heup operatie! Dat is gelukkig allemaal goed afgelopen en hij was al snel weer te been maar sinds die narcose blijft hij klagen van duizeligheid.

Vorige week toen ik op bezoek was zei hij dat hij op het dak van de veranda ging kruipen om een klein lek te dichten. Ik trok mijn kleine ogen groot open en keek hem aan. "Niks van, gij gaat niet op dat dak kruipen!!! Eddy komt dat wel maken." keef ik. Man=lief en ging het dak van zijn papa repareren.

Donderdag kreeg ik telefoon. "Ik ben van de stoel gevallen" Ik vroeg hem wat hij weer boven op een stoel ging zoeken waarop hij antwoordde "tja, ik zat op de wc met de deur open en zag in de veranda op de kast plots een hamer liggen, als die naar beneden zou vallen is mijn tafeltje kapot." Ik zei hem dat die hamer daar heus niet vanzelf zou afgevallen zijn. " ja maar er moest maar eens een aardbeving komen, dan is mijn tafeltje wel kapot"

Even later zat ik met schoonpapa op de spoed. Een gebroken pols!

2 opmerkingen:

Judy zei

Haha -en die is niet in de politiek gegaan? Jammer.

Tine zei

met zo een land als dat van ons kan hij dat nog altijd he. Ik zal het hem eens voorstellen ;-)