donderdag, maart 24, 2011

Sportief

Sinds vorige week ga ik na 2 jaar weer naar de Weight Watchers. Deze keer heb ik er ook meer zin in. Ik ben gemotiveerder dan ooit! Ik kocht me zelfs een stappenteller. Een leuk hebbedingetje dat je extra motiveert om te wandelen. 10.000 stappen per dag zou je moeten maken. Nu zit ik in de voormiddag regelmatig wel een paar uurtjes aan de computer. Is het niet om te werken dan is het om mijn mails, blogs, Facebook of Twitter te lezen. Om aan die 10.000 stappen te komen gaat dan ook iets moeilijker.

Gisteren was het WW dag en vorige week hadden we met z'n drieën afgesproken om vanaf nu naar de WW meeting te wandelen. Om iets na 9 uur vertrokken we. De zon in ons gezicht en de stappenteller stond al op een kleine 1500 stappen. Buurvrouw op haar hakjes en haar rokje, ik op mijn gemakkelijkste en oudste platte schoenen en vriendin R, de pro onder ons die wel wat meer gewend is dan onze pinguïn stapjes.

Een kleine 45 minuten later arriveerden we fier bij WW. Vorige week viel ik 2.600 kg af en deze week 800 gram. Een totaal van 3.400 kg! En mijn stappenteller was gisterenavond ook meer dan tevreden. 19.698 stappen! Hiep hoi!

Het is: super mooi lente weer
Gisteren: R.I.P. Elizabeth Taylor

5 opmerkingen:

MyriamC zei

Amai zeg, je bent heel goed bezig. Doe zo voort!

Tine zei

vandaag al heel wat minder stappen. NOG maar 7500. Ik zal vanavond nog eens een toerke moeten doen! De 10000 wil ik toch nog halen!

Lies zei

Volhouden Tine!!!

Tine zei

Bedankt Lies, hopelijk al een goed resultaat tegen dat de zomer begint!

cal zei

Keep up the good work!