vrijdag, april 15, 2011

Basketsloefkes

Er komt schot in de zaak, we kunnen beginnen aftellen. Eergisteren is Archiplan de keuken komen opmeten. Het was een jongeman die Stijn heet! Hij droeg 'schoon' lichtgrijze basketsloefkes. De veters zaten niet mooi in't midden maar 2cm meer naar buiten. Allez zei Eef, had toch gevraagd van welk merk ze zijn.

Jongeheer Stijn, als je dit leest, gelieve dan AUB het merk van je basketsloefkes in mijn commentbox te droppen ;-)

Enfin, voor de keuken geplaatst gaat worden, moeten er nog heel wat werken gebeuren. We hebben 6 weken de tijd om die uit te voeren. Man=lief maar volgens mij wil hij wel heel erg veel stopcontacten in onze nieuwe keuken! Maar liefst 12 stuks!!! Nja, gelukkig ben ik niet degene die ze moet plaatsen!

Mijn handen kriebelen. Weg met die oude eiken keuken
Ik zou vandaag al willen uitbreken, behang verwijderen en de vloer een extra schrobbeurt geven maar 6 weken zonder keuken leven gaat moeilijk, dus.... nog even geduld. Volgende week wordt er eerst gestart met de grondwerken voor de fotostudio! Spannend!!

Het weer: zonnige lente dagen
WW: week 5 -6.100kg
Schoonvader: nog 2 weken gips (pols)
Handbal: ze doen het goed!
Vandaag gehoord bij de kapper: Jij draait toch niet aan je stuur zoals een koeienmelker?

5 opmerkingen:

MyriamC zei

Ja, spannend hè zo'n nieuwe keuken. Ik snap best dat je vandaag al zou willen beginnen breken! Onze ramen/deuren zijn eindelijk besteld. Het heeft nog wat voeten in de aarde gehad voor we iemand gevonden hadden die goed van prijs was én vooral die de juiste kleur kon leveren maar het is toch gelukt. Plaatsing de laatste week van juni. Van mij mochten ze ook volgende maandag al komen ...

Tine zei

Super! goed dat je iemand gevonden hebt voor je ramen met de juiste kleur. Ik ben heel tevreden hier en zeker nu met die hoge olieprijzen! :)

Judy zei

Basketsloefkes : ik dacht eerst : waar heeft die Sam Gooris gezien? In Australië heb ik sloefkes gezien die je via een knopje kon vastmaken, je draaide aan die knop en de veters gingen dicht.Ons buurjongetje heeft sandalen die flikkerlichtjes hebben. Ik wil een ingebouwde computer in mijn schoenen. Bestaat dat al?

Tine zei

NEEEEEEEEEEEEEEH Judy, dat is ECHT geen gezicht als iedereen altijd tegen je achterste moet kijken als jij in je schoenen zit te surfen! NO NO NO!!!

judy zei

Si si si Ik ben er naar op zoek.Altijd een Pc bij dat lijkt me de max!En dat ander is niet mijn probleem maar die van hen.