zaterdag, april 30, 2011

Hoofdschotels

Koffie: check, boterham: check, zakdoek: check. TV aan: check!
9 uur en klaar voor het huwelijk van Catherine Middelton en Prince William . Ik kijk dan vooral om te zien wie de genodigden allemaal zijn en wat ze dragen.

Als je Engeland en Royalty zegt denk je meteen aan hoeden! Ik heb dan ook heel wat "hoofdschotels" voorbij zien komen. Zo was er zwangere Posh Beckham. Ik vraag me af hoe zo een hoedje op je voorhoofd blijft plakken. Het leek wel een gezwel en wow, je moet al een circus artiest zijn om op die stelten te kunnen lopen!

Een zekere Tara Palmer viel wel op met haar kobalt blauw kleed en vooral met die kano op haar voorhoofd. En heb je de kinderen van Prince Andrew gezien?! Wat was me dat?!
Beatrice haar jas viel nog mee maar die hoed!!! en Eugenie haar kleed en hoed vond ik helemaal een flop.

Elton John was precies naar mijn ma haar kapster geweest! Hij koos voor een nogal vrouwelijke coupe.

Het mooist van al vond ik Pippa, de zus van Kate en haar mama was ook heel mooi gekleed. Heel simpel en elegant!

Marlène de Wouters en Flip Feyen brachten verslag op één. Marléne is duidelijk geen Joss Stone fan. Ik moest echt wel lachen toen ze zei. " en nu zien we Jos Stone met zijn echtgenote" Haha, ik moet er nog steeds hard om lachen.

Genoeg geroddeld! Tijd voor koffie en ontbijt!

1 opmerking:

MyriamC zei

Ik heb ook even gekeken voor de kleren en de hoeden. Die twee dochters van Andrew, wat een slechte smaak hebben die zeg. Het kleed van Kate vond ik heel mooi, en van haar zus ook.