dinsdag, januari 25, 2011

Blue Monday

Gisteren was het Blue Monday, zogenaamd de meest deprimerende dag van het jaar!
Ondanks dat ik al drie dagen met hoofdpijn liep, heb ik gisteren toch aardig wat werk verzet. Geen tijd dus om Blue Monday te vieren. De radio van TV stond nochtans op MC BLUES waar passende muziek gedraaid werd voor deze Monday.

We hadden een goed handbal weekend. Zowel de Initia heren als de Initia dames waren een maatje te groot voor de tegenstanders Tongeren en Sint-Truiden. Er moesten dus heel wat foto's bewerkt worden.
De heren heb ik op zondag bewerkt en de damesfoto's gisteren. Na mijn lichte lunch was het tijd om mijn strijkijzer gladjes over de 2 manden was te laten glijden. En puffen dat hij deed!

Nadat ik nog wat mails en telefoontjes afgehandeld had, naar de apotheek geweest ben en eten gekookt heb was het tijd voor een pedicure, daarna nog lachen met het één programma Basta!
Bij de eerste aflevering van de finale week van De allerslimste mens ben ik in slaap gevallen!


Nee hoor, geen Blue Monday voor mij maar eerder een Blue Tuesday! Het is erg grijs en nat vandaag maar dat vrolijken we weer wat op met het volgende zeer grappige filmpje van wat je nog niet zag bij DASM

3 opmerkingen:

MyriamC zei

Haha, ja, da's grappig. Hoewel ik blij ben dat die Allerslimste op zijn einde loopt. Het wordt allemaal wat afgezaagd vind ik.

Tine zei

Het mag inderdaad stoppen. Ik ben benieuwd waar ze volgend jaar gaan mee afkomen.

Judy zei

Het staat hier weer op , dus ben ik maar achter de PC gekropen. Geen spelletjes voor de dezen.