vrijdag, januari 28, 2011

Life can be tough!


Drukke tijden ten huize Tine, behalve gisteren, gisteren was het een leuk! Een ontbijtje bij Maison Blanche met vriendin Rita en haar 2 leuke vriendinnen An en Miet. Dit was de tweede keer dat ik erbij mocht zijn. Voor de serveerster waren we geen vreemden meer. Ik vond het dan ook wel erg grappig toen ze zei. "Dag dames, ik geloof dat dit ontbijt voor jullie een jaarlijkse traditie is he?" De dames hebben er een indruk nagelaten. Wedden dat het door An haar aanstekelijke lach komt?! :) Het ontbijt was er weer super lekker en verzorgd!
Binnen 2 maanden wordt het een dagje shoppen in Roermond. Iets om al naar uit te kijken!

Ik was net thuis als ik een smsje kreeg van vriendin Judy. Ze waren op weg naar de grenslandhallen. Met ze bedoel ik Judy en de lovely Nieuw-Zeelandse Di uit Antwerpen . Na een kwartiertje ben ik terug naar Hasselt gereden en ontmoette hun daar. De volgende 2 weekenden is het bouwinnovatie. We gingen er even een kijkje nemen bij de stand van Stone-unit. Het zijn de neefjes van Judy en ze bouwen er een prachtig huis in 2 verdiepen met een zwevende carport. Indrukwekkend!
Weer thuisgekomen hebben we nog veel gelachen, verteld en koffie gedronken. Geloof je dat ik 's avond doodmoe in mijn zetel geploft ben!? :)

Vandaag is het gedaan met de pret, Ed komt vanmiddag thuis, er wacht een garage die leeggemaakt moet worden. Morgenvroeg wordt ze afgebroken. Er wordt plaats gemaakt voor een nieuw gebouwtje van 24 m ² . Later meer hierover.

het weer: 9u45 temp -3 voelt als -11

4 opmerkingen:

liesetje zei

Klinkt als een heerlijke dag!

MyriamC zei

Zo van die dagen, zoals jij er gisteren eentje had, dat heeft een mens toch af en toe echt eens nodig he. En nadien weer over tot de orde van de dag! Veel plezier met al het werk. ;-)

JudyBelg zei

Mama mia querida, vandaag is het inderdaad 'steen'-koud. Ik hoop dat die mannen van Stone Unit goed doorgedaan hebben, want de beurs is nu open.Hopelijk gaat het opruimen goed vooruit !

Tine zei

Myriam en Annelies, ik wou dat ik die dag morgen kon over doen.
De garage is zo goed als leeg en ik loop zo krom als een banaan en mijn haar staat stijf van het stof. HEET douchke pakken en de zetel in!

Judy, dat hoop ik ook voor hun. Ed gaat zondag echt opkijken wat ze daar gebouwd hebben! HOe hebben ze het er maar binnen gekregen vroeg ik me gisterenavond af!