dinsdag, januari 11, 2011

De wasstraat

In tegenstelling tot gisteren is het vandaag een echte druilerige ochtend! Nee, daar zat ik nu ook niet op te wachten!

Helaas heb ik gisteren niet veel kunnen genieten van het zonneke. Ik heb de meeste uren voor mijn PC doorgebracht om de massa foto's van het 26ste KBC jeugdhandbaltornooi te verkleinen. Uiteindelijk had ik een 240 foto's die ik online gezet heb.

De jeep zag er na die dikke maand sneeuw verschrikkelijk vuil uit, tijd voor een ritje naar de carwash. Ik heb deze keer maar gekozen voor een grote wasbeurt met alles erop en eraan, die kost bij ons in Hasselt 13.50 euro.



Ik begin altijd een beetje te panikeren als ik door de zoals ze dat nu zo mooi zeggen "wasstraat" rijd. Het claustrofobisch 5 minuutje. Het is altijd weer een opluchting als ik het eind van de straat zie. Hooray, I made it! Een kleine overwinning!


En eens weer thuis stond onze kater alweer op me te wachten als een tijger :)


3 opmerkingen:

MyriamC zei

Oef, ik ben dus niet de enige die wat benauwd is in zo'n wasstraat. Ik ga er dus ook niet meer heen. Er is hier een carwash waar ze nog met de hand wassen. Ik moet alleen de auto in de wasplaats rijden en, als hij gewassen is, er terug uit. Binnen en buiten gekuist voor 18 euro!

JudyBelg zei

Haha die poes.In Amerika kreeg je gratis een carwash bij het voltanken. Ik heb nog nooit zo een propere auto gehad!

Tine zei

@Myriam, binnenkant moet ik heb zelf wassen, doen ze hier niet! Ik zou er graag iets meer voor betalen zodat ik dat zelf niet hoef te doen ;)

@Judy, in Amerika kregen wij geregeld een zandstraling gratis bij het weer! Onze auto was nog nooit zo proper. :) Een van de voordelen om in de desert te wonen