woensdag, januari 05, 2011

Straatsburg

Yes, we gaan nog eens naar Frankrijk! Het is maar een uurtje of 5 rijden om 2 nachtjes te blijven want zaterdag moeten we alweer thuis zijn. Nee, niet deze week maar volgende week. Straatsburg en omgeving is het geworden! We gaan weer met ons drietjes. E,Ee en T. Kijk ik er naar uit? Ja en nee!

Ja, omdat het is alweer meer dan 2 jaar geleden is dat we nog met zijn drietjes gingen.
Nee, omdat we onze kater thuis moeten laten. Dat beest volgt me de ganse dag.
Zit ik in de computerkamer ligt meneer in zijn mand naast me. Sta ik in de keuken, ligt hij op de tafel. Ga ik naar toilet, volgt hij me tot in de hal enz..

Gelukkig is hij wel dikke vriendjes met mijn pa. Hij mag hem als wij op tsjoek zijn meermaals per dag komen bezoeken. Al goed dat mijn ouders naast de deur wonen!

Tips voor Straatsburg en omgeving zijn welkom!

3 opmerkingen:

MyriamC zei

Fijn hoor, zo'n weekendje weg. Geniet ervan.

Eef zei

Vive la France ;-)

Annelies zei

Geniet van je weekend weg Tine!