maandag, januari 10, 2011

Good morning Sunshine

De vensters zien vuil, ze hebben een grijs laagje! Ze roepen op een spons, detergent en een zeemvel maar ik ben niet gek, deze vensters was ik niet meer! Volgende week komen ze onze nieuwe ramen plaatsen!

Ik lonk eens naar onze kater, ik durf zijn naam niet te roepen want hij is speels. Zijn oren staan op scherp, zijn poten op vertrekkensklaar. Hij zal toch nog even moeten wachten op zijn speeluurtje. Het is vandaag namelijk een mooie "crispy sunny morning" zo eentje waar ik op mijn stoel wil blijven zitten en het liefst zonder al te veel te bewegen zodat ik het stof geen schijn van kans geef om het voor mijn ogen te laten dansen. Gelukkig wacht er 24 GB aan foto's die bewerkt moeten worden. Ik blijf nog even zitten!

2 opmerkingen:

MyriamC zei

Met 24 GB aan foto's weet je nog wel even wat doen! Hier ook mooi weer, maar vanmorgen wel krabben geblazen!

JudyBelg zei

Heel leuke tekst Tine. Ik vind het geweldig dat je terug bent beginnen te bloggen.