vrijdag, februari 11, 2011

Chillen

Dat ik gisteren een verwendag had terwijl Ed ocharme met stevige hoofdpijn op het werk zat gaf me toch wel een schuldgevoel! Zeker toen ik hem zag thuiskomen. Hij zag er moe uit en was stil. Een paar Sinutabs en een Sedergine hielpen zelfs niet!

Vriendin Myriam en haar man Maurice zakten van het Antwerpse af naar Hasselt en we gingen met z'n drieën lunchen bij Exquisa. Het was leuk geweest moest Ed erbij geweest zijn maar zijn drukke agenda liet het niet toe. Ik miste hem aan tafel al was het wel heel gezellig.

De lunch was deze keer verrassend lekker! Beter dan het dinner van vorig jaar in oktober. Toen trakteerden we er Eef voor haar 25ste. Ik herinner me nog het loempia-tje gevuld met één of andere puree en dat vond ik toen absoluut geen goede combinatie. Gisteren was het naar mijn smaak perfect. Myriam schreef er een mooie recensie over. Je kan die hier lezen.

Nadat we afscheid namen ging ik naar mijn afspraak bij de kapper. Na 3 maanden was dit wel hoognodig. Met een donker kleurtje en een 5 cm korter kwam ik thuis om 17:00 uur in een proper gepoetst huisje.

18:00: had ik serieus terug honger
we aten: een pannenkoek
bespraken: een werkmail
dacht: aan steentapijt voor de fotostudio
keken: komen eten en de laatste show
kropen: in bed om 1 uur
weer: nu vrijdag 12:30 10°C regen

2 opmerkingen:

MyriamC zei

Nachtbrakers! Om één uur lagen wij al twee uren op één oor. (Kunt ge nog volgen?)
Het was heel gezellig. Moeten we nog eens doen, met Eddy erbij!

Tine zei

haha ja kan nog juist volgen ;)en ja dat moeten we zeker nog eens doen, met Eddy erbij!