maandag, februari 07, 2011

Man=lief


Ze liet op zich wachten maar vanmorgen stond ze er terug, de zon! Ze was het eerste wat ik zag toen ik de rolgordijn omhoog trok. Het zou een mooie dag worden. Maar liefst +15°C heb ik namiddag gemeten. Gewoonweg zaaaaaalig!
Dat verdienen we wel na al die donkere en vooral koude dagen.

Het weekend is omgevlogen. Zaterdag hebben we alles wat er nog op de beton stond naar het containerpark gereden. Drie keer de jeep vol bakstenen! De containers metaal, plastiek en karton kregen ook een lading. En onze Sjoefel kreeg een beschut plaatsje achter in de tuin. 's Avonds liep ik als een banaan zo krom, maar was tevreden!

De overgordijnen van de keuken zijn nog niet terug opgehangen, er moeten nieuwe gaten geboord worden en de wasmachine moet gerepareerd maar dat zijn klussen voor manlief!

Man=lief want zondagavond kwam handbaldames taxi 10e thuis van de wedstrijd tegen Eupen en al die klussen waren geklaard. Een fijn thuiskomen.

weer: 1:00am 10°C
RIP: Gary Moore
at: spaghetti bolognaise
ging: met ma naar Dr Willems , knie operatie op 1 maart.
zag: pa met een lumbago lopen
bestelde: achterbanden bij bandenlux
bezocht: schoonpapa die erg koortsig leek
keken: basta en superbowl

2 opmerkingen:

MyriamC zei

Uwen Eddy is ook ne gouden he. Ik heb zo ene. Ge gaat dat van de week wel zien ...

Tine zei

Dat gaat die van mij hier graag lezen :) maar het is ook waar hoor!