donderdag, februari 03, 2011

Woensdag of donderdag

Om 8:15 liep mijn wekker af. Zoals altijd sta ik al naast mijn bed voor dat mijn ogen open zijn.
Ik wandel snel naar de badkamer. Ik neem mijn Elthyrone 100 tabletje, was mijn tanden en stap in de douche. Ik was mijn haar vandaag niet! Ik droog me af, kleed me aan ren naar beneden, neem snel een glas melk, hup wat nesquick erin, slokslokslok, ik geef de kat eten, neem mijn sleutels en loop naar de auto. 8:50, goed op tijd dacht ik! Oh wacht, welke dag is het vandaag? Donderdag? Nee er staan geen containers op straat. Huh?
Ik sta daar een beetje bedeesd en verward te kijken naast Ed zijn auto. Het is toch donderdag of nee, het is woensdag! Oh maar dan moet ik niet vandaag maar morgen schoonvader naar de dokter rijden. Mah enfin, weet ik nu echt niet welke dag het is?! Het kwam niet!

Even terug naar binnen wandelen en schoonvader toch maar even bellen. Pa, welke dag is het vandaag? Woensdag of donderdag? Het is donderdag, gij moet me dadelijk naar de dokter rijden, ge zijt dat toch niet vergeten hé? Jamah zijt ge zeker? Het is toch woensdag vandaag? Nee nee, het is donderdag want ik heb net nog op teletekst gekeken.
Oh ok, dan ben ik er in 10 minuten!

Ik heb de voorbije nacht slecht geslapen. Ik heb veel liggen dromen over de storm die over Australië hing. Zou dat de reden van mijn verwardheid geweest zijn? Ik ben er in elk geval de ganse dag niet goed van geweest!

weer: 23u15 4°C bewolkt
Wat deed ik nog vandaag: bandenlux (kapotte achterband) voor schoonvader papieren inleveren bij Infrax, nee het moest naar Luminus! - pakketje gepost naar Langley WA - koffieke bij Carine.
Eten: aardappelen, rodekool met appeltjes en spek.

Geen opmerkingen: