maandag, februari 21, 2011

Vaatwasser Grand luxe


Zaterdag reden we naar het Leuvense. Keukenapparaten kiezen! Uit een boek kiezen vind ik maar niks. Ik moet het gezien hebben en vooral ook gevoeld hebben. Voelen of alles goed schuift, en niet stroef zit of rammelt. Atag is het merk waar Archiplan mee samenwerkt. Geen slecht merk hoor ik overal zeggen. Zelf had ik er nog nooit van gehoord. Tot nu toe hadden we Bosch. Stevig materiaal!

Bij Atag wou ik zeker de 90cm brede oven, de combi ovens en de vaatwasser gezien hebben. De koelkast en diepvriezer moest ik niet persé in het echt gezien hebben. De ovens waren meteen goed gekeurd maar dan kwam de vaatwasser. Goh, wat een keuze! 2 lagen, 3 lagen, 4 of 5 of 6 programma's of toch liever 12? maar liefst 18 modellen zag ik op de website. Ja dan weet je het efkes niet meer hoor! Nu 3 lagen vind ik wel handig maar 12 programma's heb ik echt niet nodig! Ik zoek het morgen nog wel uit.

Overmorgen willen we of beter ik alles besteld hebben. Ed is minder gehaast. Eind volgende maand komen ze opmeten, 28 mei komen ze plaatsen. We zijn het alleen nog altijd niet eens over de tafel. Ik zeg "laat ons beginnen met een witte volkern, daar kunnen we stoelen welke stoelen ook bij kiezen" maar Ed wil liever de warme notelaren tafel die ik ook supermooi vind maar dan ben ik weer bang dat ze gaat vloeken met beige/bruine composiet van het aanrecht en schiereiland. Ben ik een moeilijk mens? Ik kan me daar allemaal in zijn geheel niet zo goed een beeld van vormen.

Miserie miserie! Ik wil het deze keer zo graag ' djuust' hebben!


Weer: 1:27 am 0*C
Fotografeerden: de dames wedstrijd in Turnhout
Bezochten: schoonvader
Maak: me zorgen om schoonvader

1 opmerking:

MyriamC zei

Mijn kookplaat en oven zijn ook van Atag. Zeer tevreden over.